Ggzoek acht een zorgvuldige omgang met je persoonsgegevens van groot belang. Je persoonsgegevens worden door ons dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Je kunt erop rekenen dat je gegevens bij Ggzoek veilig zijn en dat wij ons houden aan de geldende wettelijke regels.
Persoonsgegevens zijn alle gegevens die kunnen worden herleid tot een natuurlijk persoon. Bij persoonsgegevens kun je denken aan: je naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres. Dit soort gegevens verkrijgen wij van jou als je bijvoorbeeld een formulier invult of een email stuurt. Ook als je de websites van Ggzoek bezoekt, verstrek je ons in sommige gevallen persoonsgegevens. Bijvoorbeeld in de vorm van een IP-adres of een cookie (zie hiervoor ook het Cookiebeleid).
Wij verwerken je gegevens alleen voor de uitvoering van onze dienstverlening zoals bijvoorbeeld bemiddeling, uitzenden, detachering, payroll, bemiddeling van zzp’ers, werving & selectie, persoonlijke ontwikkeling, training, nascholing en inzetbaarheid, salarisadministratie en personeelsmanagement.
Meer specifiek vragen wij je om je persoonsgegevens met ons te delen voor onder andere de volgende doeleinden:
Om je privacy en de vertrouwelijkheid van je gegevens te beschermen, treft Ggzoek passende technische en organisatorische maatregelen. Wij nemen beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens te voorkomen, zoals het toepassen van toegangsbeheer, firewalls en beveiligde servers. Indien en voor zover gegevens worden verstrekt aan gegevensverwerkers die namens Ggzoek diensten verlenen of opdrachten uitvoeren, is Ggzoek met hen overeengekomen dat zij de persoonsgegevens eveneens optimaal beveiligen. Naast het beveiligen van de systemen, willen we ook dat binnen Ggzoek niet iedereen toegang heeft tot al je gegevens. Onze systemen zijn zo ingericht dat medewerkers alleen díe informatie kunnen zien waarvoor ze zijn geautoriseerd.
Wil je zien welke persoonsgegevens van jou bij ons bekend zijn? Dan kun je gebruikmaken van je ‘Recht van inzage’. We verzoeken je specifiek aan te geven welke persoonsgegevens je graag wilt inzien of wenst te ontvangen.
Je hebt het recht om gegevens te rectificeren als je gegevens onjuist of onvolledig zijn. Ook heb je het recht de gegevens te rectificeren als de gegevens niet relevant zijn voor het doel waarvoor wij ze verwerken, of als je gegevens in strijd met een wettelijk voorschrift door ons zijn verwerkt.
Daarnaast heb je het recht om bepaalde gegevens te laten verwijderen. Bijvoorbeeld wanneer je gegevens niet langer nodig zijn voor de doeleinden waarvoor we ze hebben ontvangen of je bezwaar maakt tegen de verwerking. In dat geval zullen we jouw persoonsgegevens binnen een redelijke termijn anonimiseren en verwijderen uit onze database. Uitgezonderd hiervan zijn gegevens die wij, om fiscale redenen en conform de wettelijke bewaartermijnen, genoodzaakt zijn te bewaren. Na afgifte bewaren we jouw gegevens zeven jaar in ons systeem. Daarna zullen wij hiervoor opnieuw toestemming vragen.
Heb je vragen, opmerkingen of klachten over de bescherming van je persoonsgegeven dan kun je per e-mail contact opnemen met onze Privacy Officer via het contactformulier.